متخصص درمان بیماری های نشیمنگاهی

بواسیر
درمان بواسیر شماره های تماس
021 88 78 75 77
021 88 78 75 78
0902 600 60 64



درمان بواسیر
آدرس مطب درمان بواسیر
خیابان جردن بعد از تقاطع میرداماد ابتدای خیابان سرو پلاک 2 طبقه 2 واحد 11




لیزر بواسیر

لیزر بواسیر

لیزر بواسیر

لیزر بواسیر

بواسیر یا هموروئید

ازشایع ترین بیماریهای معقد بیماری هموروئید یا بواسیر می باشد.بواسیر یا هموروئید به دو شکل است. بواسیر داخلی و بواسیر خارجی .

بواسیر

به سیاهرگهای مخرج بواسیر یا هموروئید میگویند.زمانی که در سر راه بازگشت خون توسط سیاهرگها مانعی ایجاد بشود فشارسیاهرگها زیاد شده وباعث گشادی سیاهرگها میشودو بواسیر ایجاد میشود.

لیزر هموروئید

بواسیر در چه سنین هایی شایع میباشد :

از 4 تا 5 سال

60 تا 70 سالگی.

جوانان 20 ساله یا حتی جوانتر به این بیماری مبتلا شده اند.

لیزر بواسیر

نقش رژیم غذایی در بیماری بواسیر

برای اینکه دچار بیماری بواسیر نشویم باید در رژیم غذایی دقت بسیاری کنیم و غذاهایی استفاده کنیم که مدفوع را نرم کند تا در اجابت مزاج مشکلی برایمان پیش نیاید .

غذاهای مصرفیمان باید فیبر زیادی داشته باشد. از خوردن بیش از حد غذاهای آماده و فست فود دوری کنید واز خوردن فلفل یا نمک اضافه بپرهیزید.

غذاهایی که باعث میشود یبوست شوید را نخورید زیرا در خطرابتلا به بیماری بواسیر هستید.

لیزر بواسیر

لیزر بواسیر

جراحی بواسیر

نشانه های بیماری بواسیر :

بیماری بواسیر بدون علائم یا نشانه است.  یکی از علائم بیماری بواسیر خونریزی بدون درد میباشد یکی دیگر از علائم  بیماری بواسیر بیرون زدگی ان است . احساس درد و سوزش یکی دیگر از علائم میباشد .

عوامل ایجاد کننده بواسیر یا هموروئید :

عوامل بسیاری باعث ایجاد بیماری بواسیر میشود از جمله : نخوردن غذاهای فیبردار – نگه داشتن طولانی مدفوع – برقراری رابطه مقعدی – یبوست – نشستن طولانی مدت بویژه در توالت - سابقه خانوادگی – پیری - بلند کردن اجسام سنگین – چاقی – بارداری - عدم نوشیدن مایعات کافی .

درمان بیماری بواسیر

1.در مان خانگی

2.درمان با جراحی

3. درمان بوسیله لیزر

بیماری بواسیر 4 درجه دارد :

 هموروئید یا بواسیر درجه اول

هموروئید یا بواسیر درجه دوم

هموروئید یا بواسیر درجه سوم

هموروئید یا بواسیر درجه چهارم

لیزر بواسیر

هموروئید یا بواسیر درجه اول :

علت آن بد کار کردن شکم و یبوستهای طولانی است . بیمار دچار خون ریزی می شود اگر از پمادهای ضد هموروئید که نقش چرب کننده دارند استفاده شود و از نشستن بیش از حد پرهیز کنیم این بیماری در این مرحله به پایان میرسد.

هموروئید یا بواسیر درجه دوم :

خون ریزی در این مرحله وجود دارد که کم کم فرد بیمار حس می نماید که دور معقدش یک سری ظواهر پیدا شده این ظواهر بعد از اجابت مزاج به داخل رکتوم بر می گردد. با استفاده از  پماد وملین و خوردن فیبر از بین خواهد رفت.

بواسیر یا هموروئید درجه سوم :

بواسیر یا هموروئید درجه سه  زائده ای که بیرون زده بیرون میماند. در این درجه از بواسیر خون ریزی زیاد است و همراه با درد و خارش است، در این نوع بواسیر درمانهای خانگی پاسخگو نمیباشند و فرد با مراجعه به پزشک باید عمل شود که البته امروزه روش بدون درد و خونریزی میباشد بنام لیزر بواسیر که استقبال شدیدی هم داشته است.

هموروئید یا بواسیر درجه چهارم :

در این مرحله ای این زائده که بیرون زده با دست هم به داخل بر نمیگردد.فرد در این مرحله باید عمل شود.

لیزر بواسیر

جراحی بواسیر با لیزر

در جراحی بواسیر باید بیمار بیهوش شود و بعد از عمل با چاقو یکی یا دو هفته بعد از بستری در بیمارستان باید استراحت کند و به محل کار خود نرود.این عمل در ذهن بیمار تا آخر عمر تاثیر منفی دارد و کسانی که این عمل را انجام دادن یک نوع خاطره بدی در ذهنشان باقی مانده. و این افراد در خطر بروز دوباره این بیماری هستند.اما امروزه عمل با لیزر رایج شده که از لیزرهایی استفاده می شود که به آسانی کار برش را در حداقل و با کمترین صدمه انجام داده  تا خون ریزی ها قابل کنترل باشند.

 ومحیط خشک بوده و نیازی به تامپون که بعد از عمل بسیار برای بیمار دردناک است نخواهد بود، مدت دوران بعد از عمل راحتر می با شد، هرچند که یک زمان خاصی از مریض خواهد گرفت ولی برای مریض بی دردسرتر و راحت تر است.

نحوه درمان هموروئید با لیزر

درمان جراحی با لیزر معمولاً برای هموروئید های درجه 3 و 4 انجام می شود که با استفاده از لیزر بسیار مؤثرتر و کم عارضه تر از جراحی با چاقو می باشد.

جراحی بواسیر با لیزر :

عمل بواسیر با لیزر و بی حسی موضعی بصورت سرپایی انجام می گردد . و بیمار بیهوش نمیشود و نیازی به به بستری چند روزه ندارد. وپس از عمل نیاز به پانسمان داخل مقعدی نداشته و درد و خونریزی پس از عمل بسیار است.

لیزر بواسیر

● لیزر بواسیر

● لیزر شقاق

● لیزر فیستول

● لیزر کیست مویی

● لیزر زگیل مقعدی

 



تماس با کلینیک